En sån dag

Nu sitter jag hemma hos hanna efter en lång dag med bara en massa stående! ja som sagt jag gick i skolan till kvart över 5, då har vi bara haft kök hela dagen så man står en massa. Efter skolan var det dans som sagt och den gick bra. Kan dansen någolunda bra iaf så tror det kommer gå igenom ;D Hoppas den är på onsdag i fyrishov.
Lämnade in min data idag med så nu sitter jag på Hannas data,hihi. Satan vilken surkärring som tog emot min fina data, den ska behandlas med respekt som alla andra, skämt o sido. hihi Aja den kommer jag väl få tillbaka när de skickar sms. Kommer nog ta ett tag.
Kommer inte på nått mer att skriva nu typ black out ungefär satt, Bye!

Lite bilder från uppsala nån dag :)
Nu kommer Hannah hem till Hanna med :) haha <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0