Blandade känslor

Idag har det varit en helt okej dag faktist, trodde inte det imorse. Det var nära att jag stanna hemma men jag pallrade mig upp! good job! Vi hade inte fat-servering idag, YES! men vi ska ha i morgon...yeey (Y). Hur lätt är det att servera lasagne på fat och ta med en tårtspade? Jag fattar inte, det är säkert fitt christer som jävlas med oss, tror det ja! Han är en sån person man kan hata! big time!
Aja hade utväcklingsamtal idag, det sas det gammla vanliga typ, synas mer och ta mer plats. Annars bra att ta åt sig arbetsuppgifter. Medelmåttig skulle jag säga. Vill va lite mer självständig! Det ska jag ändra på! YES!
Blev ingen tandläkare idag, blev avbokad av någon annledning, tråkigt! hahah neej inte direkt. Har fått en ny tid i maj, hahah.
Just det! Idag är det stora tv dan! börjar med dating in the dark!! Jag gillar't!

Ska också säga att Hanna är bäst! En sån kompis ska alla ha som hon är! <3

Jag tycker det är så tråkigt att inte ta med en bild, ser så dyster ut, så här kommer en!
Öregrund sommaren 2009 <3


Snart finns vi inte "bara" där för dig, vill inte vara nått andra handsval.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0