14 Mars

Tjenixen!
Söndagar kan nog vara den tråkigaste dagen ever, eller vad tycker ni? haha Trots att jag är ledig i morgon har man ändå ångest, fattar inte. Det är något med söndagar helt enkelt.
Idag har jag inte gjort mkt alls, gått en promenad med Simone i det vackra vädret och kollat på luftslottet som sprängdes. Ja, inprincip det. Väldigt roligt huh? Måste se till att skaffa mig en hobby så jag har något att göra när jag är hemma och inte bara sitta vid datan hela tiden.

Börjar känna av egypten resan nu, börjar bli lite smått nervös för flygresan. Hjälp! har bara flygit en gång i mitt liv! Det var när jag kanske var sju år när vi flög till turkiet, jag kommer ihåg att jag sov hela resan hem, hihi. Om jag är flygrädd det vet jag när jag är på väg in i flygplanet och när vi lyfter, hahaha. Aja men allt är fixat och klart till resan iaf. Är vaccinerad, köpt en ny bikini och solkrämer. Ganska taggad nu så man slipper allt här hemma ett tag! 25 dagar kvar!
Det kanske blir en resa med Jossan och Carro i klassen också i sommar, Helt great att åka utomlans två gånger på ett år när man bara har åkt en gång på 17 år liksom, hahah. Lite glädje ska jag också få ha ibland!

Siva grand beach
 




En sommar bild från östhammar i sommras
 Ge mig sommar nu!
 Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0