Tack Hanna!<3

Hahaha tack så jäkla mkt Hanna för den fina och bra uppdateringen! Förlåt att jag inte sa hej då, hahah. Måste säga också att det var bra att Hanna skrev allt för skulle nog inte gjort det annars. Orkar liksom inte.
Nu när jag är här ska jag bara ta det lugnt och försöka koppla bort allt. Tänka på bara mig liksom.

Men nu iaf är jag i fjällbacka i västkusten och jag älskart, dels får jag höra när alla pratar göteborska och dels för det är så jäkla fint här! Vi har fint väder men mkt kallare än var det är hemma och kvällarna här är jätte kalla. Men det går att sola och bli bränd ändå, kanske för att det blåser. Lugn och bra camping är det iaf men det är ganska långt till badet. Men inne i fjällbacka var det så jäkla fint! Hamnen, fiskmåsarna och alla fina hus!

Kommer åka till Norge och grebbestad och allt som ligger runt om nu när vi är här. Sen på måndag blir det att åka till ullared och bo på campingen där. Men klantig som jag är glömde jag alla mina pengar hemma....känns lite surt så där, men det löser sig. Shoppa loss ska jag iaf göra!

Måste ju bara säga att nu sitter jag i ett hörn ute i förtältet och skriver, ända stället som jag får in internet! haha. Det är ruskigt kallt nu så sitter med filt men vad gör man inte för lite internet! ;)
Förstår inte att det är så dålig mottagning här, men som tur var hitta jag ett ställe nu.

Nej nu får det vara nog. Ska nog sätta mig inne i våran fina husvagn! Den är super fin! :D

PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0