ta tag i situationen

Hanna här!

Jag var tvungen att ta tag i det här. Mickan har varit jättedålig på att skriva. Det var en hel vecka sen. Det är okej nu när hon är borta men innan dess. Hon har inte ens skrivit hej då nu drar jag till västkusten eller något. Men nu är det som det är. Jag tycker hon ska åka hem lite tidigare. Hon kommer hem den 11 juli. Det är två hela veckor dit. Herregud!

Nu tänkte jag iaf berätta om hennes senaste dagar.
torsdag: Då hade Simone och Mickan tjejmiddag hemma hos Mickan. Det var väligt mysigt då vi pratade och lekte lekar. Det var en frågesport om dom. Jag vann! okej då Hannah vi vann tillsammans ;)



Fredag: Midsommarafton. Blev det mycket cyklande på inte så bra cykel. Vi var i öregrund. Det var jättemysigt. Skulle vilja se alla Mickans bilder för jag tog inga själv. Däremot hittade jag bilder på min mobil förut idag som jag inte hade någon aning om att de existerade men hah.
Två av mina favorittjejer. Vackra!


Lördag: Då var Mickan och Simone ute på krogen. Det slutade sedan för Mickans del i Vattholma på midsommarfesten där.

Söndag: Då lämnade Hon oss för husvagnen. Snyft!

Pussar från Hanna

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha :p jag gillar att du tar tag i situationen!

2010-06-28 @ 22:04:13
URL: http://vartgemensammaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0