Studentdagen

Började dagen med att åka till Emmas student uppe i Tierp. Hon var jätte fin och allt var nice.
Åkte sedan hem till Emma för smörgåstårta som var jätte god (men mammas är godare,hihi). Efter det fick jag och pappa kila lite tidigare satt jag skulle hinna till jobbet. Kom ändå försent för precis när vi skulle åka skulle det öppnas presenter. Av oss fick hon fyra skålar som sitter ihop liksom(svårt att förklara) och av jocke en stor lycka, super fint, hoppas hon blev nöjd.

Bror och Emma! jag gillar bilden!
Gööölliga!


Jobbet gick bra inga konstigheter. Efter jobbet blev det buss in till stan för en spontan kväll. Möte upp Hannahs kompis Sofie och hennes kille med ett killgäng. Efter det blev det krogen...hihhi busigt.





Avslutningsvis vill jag säga eller påminna er, kommer ni ihåg va Grynet sa(ni vet hon som gillar rosa) TA INGET SKIT! Ja det är sant, men fan jag vill inte bli behandlad som skit! Fan asså!
Skit på dig!

PUSS<3

Kommentarer
Postat av: He

Rätt baby! Ingen skit!<3

2010-06-06 @ 13:34:48
URL: http://vartgemensammaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0