Sjöön dag!

Jo då en alldeles skön dag har det vart idag.
Det var som sagt fridlufsdag i skolan och ja, vi började med tipsrunda (vet inte vad det hör till temat riktigt dock) Det tog typ 2½ timma :O vägen va kanske 2.5 km eller nått. Var så mkt folk satt man fick vänta på varje station, fett drygt! Efter det tog vi lunch.

Jag ville ju spela beach volley som sagt, men inte mina kompisar. vi chillade istället. haha. Efter lunchen tittade vi på de andra när de spelade brännboll och fotboll. Eller jag solade mer kan jag erkänna. Galet skönt och varmt! Nu ser jag ut som ett rödljus i fejjan!
Men sen efter skolan fick jag spela min volleyboll! haha. Åkte till fyrishov där Hanna va och hennes klass som spelade det där! hha men jag kom lite sent för alla hade ledsnat typ, hhaa. Men det var kul ändå, gjorde värsta showen för alla när jag skulle stayla och smascha bollen som kom ganska högt, men jag missade och det resulterade till att jag ramla (Y) hhhah, måste ha snubblat på min egna fot eller nått ;)

Imorrn blir det sommarlov för hela slanten!
Får se om vi i klassen hittar på nått att göra sen efter, men hoppas på det. Kan ju säga att vi har noll fantasi, det e ju illa! hahaha
PUSS<33

Kommentarer
Postat av: Anonym

Samtidigt som du stöna högt det glömde du skriva;) söötnöt

2010-06-10 @ 22:39:58
URL: http://vartgemensammaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0