oh my!

Nu är jag här igen pigg och glad..eller? Nej men glad är jag iaf. Trött som ett as kan jag säga, men snart är det lång helg!
Idag var det praktik och jobb igen (Därav tröttheten). Kan inte säga att dagen har varit fel fri, för det har den inte. Har bland annat skärt av en bit på tummen när jag hacka persilja. Ont som fan! Men snart kanske jag ska få ha lite tur med, hoppas det vänder snart liksom.

Imorrn händer det väl inte så mkt, ska betala resan klart till Malta bara som jag skulle gjort i tisdags egentligen men där gjorde jag en liten tabbe plus att ticknet inte tar emot några kontanter..så imorrn blir det till att betala.
På fredag tar alla treorna studenten! Gud vad tomt det kommer vara i skolan nu och varmt välkomna alla fjortisar...Kommer ju få damp på alla omogna jävlar, har ju fått stå ut med ettorna nu liksom. Men grattis treorna! (ni slipper det)
Iaf ska jag jobba på fredag, det var ju lite synd det. Hinner bara va med på Emmas student en lite stund sen måste jag åka. Men hoppas det är nå skoj efter jag slutar satt man kan få festa lite!

Har en ganska oplanerad helg, men inte ska jag ta det lugnt för det, vill göra nått!

Aja nu kom det ett litet inlägg iaf. PUSS<3

BTW!
Denna husvagn kommer vara våran inom en snar framtid, eller den kommer stå här hemma nästa vecka någon gång! JAG GILLAR!
Husvagn ftw!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken snygging;) husvagnen alltså fast du är ju oxå snygg haha

2010-06-03 @ 07:11:45
URL: http://vartgemensammaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0