Lugnet före stormen

Ja som sagt denna vecka gäller det att ta det lugnt för i helgen bjuds det på gosaker och nästa vecka jobbar jag därefter midsommar! Husvagnsemester blir det där efter men det e ju ett tag dit så återkommer me det sen.

Jag fyller ju år nu på torsdag då då! :D woop woop! Sen på fredagen kanske husvagnen kommer och det blir ju lite som min födelsedags present och sen på kvällen blir det förmodligen fest! Krog debutt blir det på lördagen!

Idag har jag varit duktig, stor städat mitt rum, lagat mat och tvättat! Då känner man sig duktig när man har gjort något! Till middag blev det cottage paj, köttfärssås med ett potatismos täcke. Super gott!

Nej nu ska jag spela golf spel på datan, ja jag har blivit beroende av det nu. När man väl har börjat så kan man ju inte sluta om man inte lessnar. Tiger Woods PGA Tour 2004 heter spelet. En riktgit manshora den där Tiger förresten! Varför spelar jag han spel egentligen :O

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0