Last day..

Sista dagen på praktiken idag. Ganska skönt faktiskt, har inte motivation kvar nu så här innan sommarlovet sen är jag inte säker på om jag verkligen vill bli kock. Men hoppas det ändras i trean, jag har ju hela sommarlovet att tänka över allt och kanske få mer erfarenhet och glädjen av att laga mat.
Nog pratat om det.

Imorrn blir det fridluffsdag på skolan, jag är råtaggad på beach vollyboll! Jag älskart! Tänkte om man får me sig Jossan och Carro kanske vi kan köra på korta shorts och sport bh ?, måste va lite sexiga när man spelar det så klart ;) hhah nej men lite skoj så där!
Fanns att välja på brännboll och typ fotboll också tror jag(och mkt mer), men det är lite ut tjatat nu tycker jag.

Snart är det iaf sommarlov och hur jag har längtat! de här tre veckorna innan har gått så otroligt sakta! Det har gått så mkt snabbare tidigare men nu när man verkligen behöver sommarlov så ser typ gud eller vem det nu är till att det går i slowww motion! hhah

Allt för mig! PUSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0