Krog runda!

Måste först bara säga, gud så vackert bröllopet va! och gud så sorligt det var! Jag brast när Daniel börja grina, men det är bra att han visar känslor, det är så det ska va och det var verkligen äkta! Visst det har vart en jävla massa förberedelser och prat om bröllopet men nu i slutändan var det så otrolig vackert om man känner sig så glad! :D

Igår var det alltså min första (lagliga) utgång.  Jag, Simone, Tilda och Linda började med drinkar på kalas. Det var otroligt trevligt men gud så lite folk! dansgolven var typ tomma, iaf till en början.
Vid tolv började vi dansa lite och tillslut bestämde vi oss för att gå därifrån. Vi gick till terrassen men Jag, Tilda och Simone kände för att dansa och där var det bara att man satt och tog en drink så vi drog till Vip. Gratis inträde på alla krogar förresten för våran del så det var skönt!
När vi kom in på vip tog vi en lakrisshot, allt i baren kosta 25. Efter det dansade vi i stortsätt hela kvällen. Slutade med att vi stanna där till stängning, hahah. Vi tog en nattlig promenad hem till Hanna, där också Emma va, sällskap hade vi hem me ;)

Kvällen var helt okej, men skulle ha vart roligare om det var mer folk helt klart. Tack för en bra kväll ändå tjejer :D

PUSS<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0