Kniven mot strupen

Upplev mer, upplev mer, upplev mer med bredbandsbolaget...lalala

Nej men tjaaaaa!

Kommer inte på nått jag ska skriva direkt, hahhaa.
Men måste säga att min rektor hade nog fått solsting så som han tänkte. Det är så att vi byter klass varje årkurs, så nu i trean ska det bli två klasser inom restaurang. Iaf idag i skolan säger mina kompisar att de har fått reda på vilken klass man har hamnat i och då är det ju självklart att jag var den ända som skulle få byta från våran klass nu till den andra. Alltså alla mina kompisar skulle få gå tillsammans och jag skulle få byta. Direkt tänkte jag, om inte jag får byta slutar jag skolan. Jag menar man blir ju lite irriterad och arg. Tänkte också, fan tänker rektorn me arslet eller? Ser de inte att jag hänger me mitt gäng liksom?
Jag gick upp till rektorn iaf och direkt när jag kommer in säger han " heej Michaela, jag vet varför du är här" jag ba "jahaa okeej vad bra..." fatta inte hur han kunde veta. Men han sa att det hade blivit fel och självklart skulle jag få byta, jävlar vilken tur för han! haha. så nu känns det bra igen!

Nu ska jag kolla på Avatar tror jag, har inte sett den än :O haha alla säger att den är bra så nu hoppas jag på det me! Imorrn blir det student, jobb och stan. grajjt dajj ;)

PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0