Hemmakväll ftw....eller?

Nej men det kan va skönt att bara va hemma och ta det lugnt för en gång skull. Känner att halsen sviker och att jag börjar bli förkyld så här lagom till lovet...GRAJJT!
Men det känns inte som sommarlov nu konstigt nog, men det kan ju bero på vädret. Efter helgen då kommer man nog känna för då slipper man gå upp tidigt! Åhhh SOVA!!!
Ville fira sommarlovet men är inge taggad alls, känner inte för att supa, dansa eller nått med festande att göra. Men nästa helg då faaaan är det krogen och då ska jag va taggad till topp!

Skolavslutning idag då. Inge seriöst kanske, några lärare har ett band och de spelade några låtar och stod för underhållningen och rektorn höll ett tal. Sen fika vi med våran lärare och pratade lite sen fick vi gå. Nu är man FRI!
Efter bestämde vi i klassen att vi skulle käka på restaurang. typ alla kände för sucshi (inte jag och du ser kan inte äns stava till det) och jag kände inte riktigt för china heller. Jag ville gå på Alexander men efter att ha gått till typ alla china i stan utan progress så kom vi aldrig till Alexander. Vi hamnade tillslut på Thai village. Men det var gott och mysigt! Mina klassisar plus Sofie är fina små prickar, helt klart! :D <3

Nu ska jag sova tror jag, PUSS<3

Dom här två är så otroligt fina tjejer, som jag älskar! Hannah du var allt för söt när du ringde ikväll, ganska dragen så där ;) haha
Blomman (åhh första gången jag kallar dig det tror jag) du vet att jag älskar dig!


Vart på sånt där gulligull humör nu känner jag!
Gulligullan koko som en gök, KOKO!!

Nej kanske dags att sova nu ;D


Kommentarer
Postat av: Blomman

haha söta unge :) älskr dig så<3

2010-06-12 @ 12:46:33
URL: http://vartgemensammaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0