Härlig dag!

Min dag har varit en helt underbar! Fina vänner och rolig släkt me god mat och fina presenter!

Morgonen var väl inte så jätte bra med en mensvärk som kunde döda! hehe men jag repade mig efter lite ipren. På dagen var det bara att sola och ta det lugnt innan släkten plus Hanna och Hannah kom över! :D, jag hade gjort egen smörgås tårta och så köpte vi en, självklart var ju min godast! Fick MASSA pengar, heheh sitter fint nu det!
Av familjen har jag fått, presentkort på h&m, två filmer, vinglas och one tree hill box! Är självklart jätte nöjd!
Senare ska vi köpa en större säng och imorrn kommer ju husvagnen! (ursäkta om jag tjatar ;) ) Älskart!


Tack igen för alla gratulationer, kan inte tacka er nog :D
Så såg jag ut idag! :D

PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0