18 jordsnurr!

Idag är det min 18 års dag!!! Shit nu börjar man bli vuxen! eller man är ju det men jag ser att 20 är mer vuxet. haha men myndig är jag iaf och får göra nästan allt jag vill. Mamma säger " så länge du bor hemma så bestämmer jag" hehehe men lite mer än förr får jag iaf. Som tillexempel gå på krogen och typ ta ett glas vin hemma och ni vet lite så. Jag gillar!
Nu får alla ha en bra dag och som det brukar va och ska vara på min födelsedag så är det fint och varmt väder ute. Så puss på er alla! <3
Tack för alla gratulationer ni är guldvärda!



Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis Mickan!! Skönt att nu slippa planka ;) hah

2010-06-18 @ 09:32:52
URL: http://vartgemensammaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0