Sommar!

Öj öj här uppdateras det dåligt, men kan bero på att lusten att skriva inte är så stor.
Men tänkte göra en kort sammanfattning sen sist.

Torsdag:
Jag kom hem från en ganska lång semster med husvagnen. Vi var i Fjällbacka först, sen Ullared och till sist Bernersberg(kommer inte ihåg vad det hette exakt). Super skoj!
   Fjällbacka

   
     
Kommer ladda upp mer på face sen tror jag, men här var lite hur Fjällbacka såg ut. Vackert! Som sagt det var fint väder men det blåste kallt och var bara runt 20 grader, sån jäkla skilland från nu här hemma!


ULLARED! ;D


Våran säsongsplats med terrass golv och sjöutsikt ;)
Borensberg heter det visst, frågade mamma;)
 Göta kanal gick utanför.



Lördag:
Då hämtade vi katten hon Morfar. Han ska hete Elvis nu förresten, cooling! han är super söt och springer runt och leker sen vill han gosa och ha närkontakt.


Söndag:
Badade i Lyssnaängen med Hanna, Emma och Hannah!
     



 



Måndag: Badade jag med Hannah på laffsen. Det är ganska varmt i vattnet där men sköööönt!
Det stinker som fan vid parkeringen och man mår illa av den lukten, hannah säger att det är doften från ett lik typ djurlik. Usch!
Men jag sa åt hannah att kolla i soptunnorna och när hon kom till sista skriker hon och springer därifrån, jag blir ju skit rädd då med så klart! Hon sa att det prassla i den.
Efter om och men så vågar vi öppna den tillsammans och går förstiktigt fram och kollar...men det visade sig bara vara några påsar där. hahahah!

Tisdag:
Badade jag i Mehedeby med Hanna, Emma, Simone och Malin. Det var ett kanon bad!
Jag har inga bilder därifrån.
Vi spelade beachvolleyboll men faan vad sanden var varm man kunde ju knappt spela!
Men jag gillar det ändå!

Onsdag:
Sa jag och Simone hej då till Hanna!
Hon åker till Rhodos på torsdag med Emma och Matilda. Kommer sakna dom!

Torsdag: Idag åkte Hanna till Rhodos som sagt. Det är två veckor tills jag åker till Malta!
Hanna skickade ett sms och sa att hon var framme, Kommer sakna dig babe!


Idag:
Familjen åker ut med husvagnen till Gräsö och jag stannar hemma för att vara kattvakt. Kommer vara helt ensam hemma, det kan vara så jäkla skönt i bland!

Ja det var allt. Det tog mig typ en vecka för att orka göra detta ! haha
Men nu ska jag försöka bli bättre.
 PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0