Sråååålande!

Idag har jag solat hela dagen, tänkte jag säga men det blev fel. Solade från halv elva till typ halv två sen kom molnen. Jävla moln säger jag bara! De kan DÖÖÖÖ!
Men i helgen nu ska det bli super väder och då jäklar då är det sol och bad som gäller för hela slanten!

På söndag är det fotbolls vm FINAL!! Det står mellan Holland och Spanien som nog alla vet och självklart hoppas jag på Holland! Finalen ska ses med Hanna och hon hejar ju på Spanien, vi kommer inte va sams framför tvn tror jag, kanske slutar med slagsmål :O hahha neej då. Men nån kommer ligga och stupgråta i soffan tror jag, och tyvärr Hanna det kommer bli DU! hihii

Tror jag aldrig har varit så engagerad i fotboll som jag varit nu när vm gått, har nog kollat på alla matcher nästan, den jag missat frågar jag pappa direkt vem som vann. Sverige har inte ens vart med liksom, brukar bara kolla på sport om Sverige e med. Det är som roligast då ju. Men fotbolls vm har vart min och pappas sysselsättning nu när han har haft semester och jag då. Sådan far sådan dotter så att säga ;D

Det får räcka för idag!
PUSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0