One for the money, two for the show

Just nu har jag super duper mega tråkigt! ja kommer inte på nått kul att göra, jag sitter bara och väntar tills jag ska börja jobba typ, det suger. Idag och imorrn jobbar jag 17-21 och fredag lördag 10-21 som tur är är jag ledig Söndag. Det känns som att den är välbehövlig. Jobbar igen på måndag 8.48-15.

Det är inte alls långt kvar till Malta nu! Imorrn är det en vecka kvar! Börjar få resfeber tror jag, men det ska gå fiiiint!

I morgon kommer älskade Hanna hem igen från Rhodos! Längtar verkligen på att få höra allt som hänt, men jösses vad brun hon kommer va! Jag tippar på att hon kommer va en pepparkaka! har ju sett att det är typ 33 grader där! Men usch vad nervös jag kommer bli när hon berättar allt men ändå taggad.
Miss you babe!

see you later!
PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0