Next destination Borensberg

Ändrade planer som sagt, blev inge Gränna utan Borensberg. Det ligger typ några mil utanför Motala. Vi åkte från Ullared kl 1 ungefär och har åkt hela dagen typ. Kom hit vi halv 7 kanske.
Vi har fått en SKIT BRA plats! De var ganska fullt här så fick ta en säsongliggares plats som inte e här just nu och vi har sjöutsikt och terrass golv! Kan ju inte bli bättre. Här skulle vi ha vart från början, nu ska vi stanna två nätter här bara kanske. Imorrn har de lovat fint väder och då ska jag banne mig sola och bada! har inte blivit nått sånt nu när vi var i Ullared, dels av vädret och av shoppingen.

Åhh såg nyss att Eric Saade va med på skansen! :D Det var sockergodis för mina ögon!
mmmmmmmm

Har jag nå mer att säga? hmmmm nej inte vad jag kommer på just nu. Men kommer förmodligen hem sent på fredagen igen. Bra det tycker jag har saknat mina sötisar hemma! :D

Inge bra bild på mig, men jag gillar den ändå;) haha
Puss älskar dig Hanna! :D<3



Sötnosar! :D <3


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0