Hel helg med Hannii!

Har varit kattvakt hela helgen och Hannah har varit mitt trogna sällskap och hjälpt mig. Det är så mkt roligare att ha en bra vän här hemma än att vara hemma själv. Visst jag har ju sällskap med sötisen Elvis men man vill ju ha någon att prata med. 
Jag och Hannah körde lite depp talk med pepp talk ;) Nej men ni vet, den ena pratar om sitt depp och den andra peppar en med bra saker liksom. Jag tror ni förstår!
Det vi har gjort mest är kolla på film, har väl sett fyra eller fem skiver av one tree hill säsong 2 (varje skiva har fyra avsnitt som är en timma lång, hehe) . Men den är ju så jäkla bra! Kollade på en klassiker med, Dagboken så klart!
Så tack för umgänget kompis! <3

Hannah har gått hem nu men jag sitter kvar på samma plats framför tvn. Borde kanske göra lite sysslor för att göra mamma glad sen när hon kommer hem, men det får bli lite senare. Har en sån jäkla mens värk just nu så kan inte göra så mkt. Hatar att vara tjej ibland, iaf en vecka i månaden.

Nu ska jag gosa med my kitten och bara vara. Kände verkligen för att kolla på Harry potter typ den senaste eller nått. Fattar inte varför, knas det kan bli.


Hur fan ska jag göra? vet ju inte vad jag vill...
PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0