Frank phone..hmmm

Idag har jag haft min lediga dag efter 5 dagars arbetsdagar. 4 av dom stängde jag, kändes lite uttjatat i slutändan. Sen hade jag två mördarpass i rad men men, vad gör man inte för pengarna!
Jag var ganska trött och det resulterade att man sov lite längre idag. På ett sätt känns det ju bra för att man har sovit ut, men sen börjar man tänka att halva dan redan har gått och man blir övertrött.
Mamma och jag shoppade lite på Gränby och vi gick ju runt och gäspade, haha. Låter helt sjukt kanske men så blir det. Har inte tid att sova, men jag som älskar att sova. Ja ja ibland måste man prioritera.

Som sagt så åkte mamma och jag in till stan. Vi shoppade på Gränby, eller jag shoppade mamma hängde väl bara me och tyckte till ;) haha. Jag behöver köpa en del saker till resan, är ute efter en blommig klänning men det finns typ inget kvar nu känns det som.
Men det blev en klänning från H&M,
Bikini och ett linne från Gina,
Gladiator skor från Eurosko. (älskar skona!)

Imorrn är det jobb igen men slutar tre som tur är, får se om jag ska in till stan imorrn kanske ska växla pengarna då eller så blir det på tisdagen. Får se.
Börjar känna mig stressad!
Tänker på saker som, har jag tillräckligt med pengar, vad ska jag packa, har jag allt jag behöver och sist av allt är det på rikitgt!?
ANDAS!

Känner att jag inte kan koncentrera mig i vad jag skriver så jag stoppar här.

PUSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0