Tillfällig header

Nu har Hannah jobbat med min header lite och jag tycker det blir bra för att vara första gången för henne! Hon säger att den inte är klar och ska jobba lite mer med den sen när hon kommer hem från kryssningen hon ska på. Visst hon ska på kryssning med Simone, birka för den delen plus att hanna också är på kryssning, men viking line och kommer inte hem förrns på torsdag. Hur ska ja överleva ? Nej då, de får ha det så trevligt för jag är inte alls avis, nej inte alls ;) haha. Ha det bäst brudar! <3

Egentligen var det planerat att jag skulle på bio idag med Jossan, Carro och Sofie, men jobbet ringde igår och fråga om jag kunde jobba. Jag sa då ja, för jag trodde bion skulle hinna ta slut. Men nej så fel jag hade! Skulle ha sagt nej istället, men tydligen hade de dåligt med folk satt jag hade nog inget val riktigt. Bio får det bli en annan gång för jag vill ju träffa mina sötnosar nu på lovet också :)

Nej nu ska jag hitta på något att göra(kommer sluta med att jag sitter vid datan ändå) för det är ju väldigt fint väder ute. Man kanske ska ta en promenad eller nått. (hahah som om det kommer hända, lat som jag är) (Y)

ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0