OS GULD!

Ja herregud vad härligt! OS GULD till oss i herrsprinten! Hellner är fan grym och även de andra! Kan inte fatta att de orkar köra så länge och så pass hårt, jag och Hanna va ute och åkte lite skidor i måndags och jag blev trött på en gång! Jämnt när det blir spännande så vågar jag knappt kolla nästan satt man vill slå om kanalen eller typ blunda. haha Det blev så när jag kollade på kalla och haag också när de tog silver!
Det är jag och pappa som glor på sport hemma, (kan man kanske inte tro)brorsan är ju inte sportintresserad för fem öre (Y) Men jag kollar inte jämnt utan bara när det är sverige som är med på någon sport, det är ju då det är som roligast!

Nej snart blir det till att byta till comviq efter mina dyra telefon räkningar! OMG säger jag bara, haha. Varför ska telenor va så himla dyra för? Det är ju en jäkla skilland mellan dom och comviq till exempel.

Men iaf, FAN VAD SKÖNT MED ETT TILL OS GULD (Y)

Cya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0