Hanna Engblom <3



Älskar dig tjejen!! Med Hanna kan man verkligen prata om allt mellan himmel och jord, och hon lyssnar verkligen och bryr sig! Det är så en kompis ska va och inte bara prata om sig själv hela tiden. Hanna och jag har varit kompisar sen dagis och håller ihop fortfarande och inte ska vi sluta med våran vänskap heller, ALDRIG! Lova mig det Hanna :D Vi ska ju öppna ett hotell tillsammans för gudars skull! Hanna som ekonimichef jag som restaurang chef, hotellet tillsammans liksom ;) Kanoners!
Btw kjolen Hanna har på sig köpte hon och gud vad fiiiin den är! hon köpte även en annan som var minst lika fin :D Nu väntar bara sommarn så kan vi ha våra sommakläder och våra högklackade skor :D Det är en till bra sak om Hanna, vi är lika långa satt det ser inte konstigt ut om vi båda har högklackade skor, två ståtliga tjejer kommer gåendes brevid varandra med urläckra ben! ( ja ibland måste man ha bra självförtroende) älskart!

Puss på dig gumman och puss till alla andra som läser min blogg :D<3

Läs även hennes blogg som hon har tillsammans med Tilda och Emma! :D
http://vartgemensammaliv.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: hanna

Gud vad underbar du är vännen :D älskar dig så otroligt! föralltid:D

2010-02-27 @ 19:36:07
URL: http://vartgemensammaliv.blogg.se/
Postat av: hannibunny

Finaste tjejerna, älskar er!

2010-02-28 @ 17:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0