Go with the flow, nej då inte alls

Ja nu var det min tur att skaffa blogg också, har tänk länge på att skaffa men har aldrig riktigt kommit till skott med det. Men nu äntligen! Hahah "WOW" tänker ni, men vem har sagt att ni behöver läsa ;)
Nu sitter jag i alla fall i soffan och dricker te, gud så gott det är! Mycket bättre än kaffe! Vet att inte alla håller med mig på den punkten dock men, haha.

Gud känner att jag inte kan detta riktigt, kommer knappt på nått att skriva! Eftersmart som man är, ni vet när man kommer på något att skriva eller säga i efterhand som låter HUR bra som helst, hatar sånt! eller hatar är väl att ta i, men det stör mig.

Hannah gumman ska förstöka fixa min header, hoppas att det går! Kommer säkert att bli bra, för jag kan ju inte ha det som jag har det nu iaf, tråkigt som fan! Men nu iaf tycker jag det räcker med skrivandet för stunden, eftersom jag läser en del bloggar vet jag att det inte är kul att läsa en massa text bara. Så jag ska försöka slänga upp en bild också (Y) haha

Ha det bra, Mickan<3

Är trött på detta väder så en sommrig bild passar bra! Då är jag som lyckligast.


Kommentarer
Postat av: Hanna

JAG TÄNKER LÄSA!<3

2010-02-25 @ 14:04:55
URL: http://vartgemensammaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0