Du knäcker polarn

Hej hej hallå!
Hihihi jossan är bra gullig hon! Älskar dig med sötnos!<3<3<3<3
Jossan sov hos mig i natt och det är alltid mys! Nu gör vi inte så mkt, jossan ligger i sängen och jag sitter här, vädret är ju inte så fint heller. Vi kanske åker in till stan istället och tar en fika, det låter bra tycker jag ;)  Var i stan med Hanna gumman igår med, köpte tyg skor(de får jag vänta med ett tag att använda, eller vad tror ni) sen ett par leggins och en stickad tröja, super skön! Sen va vi hos Hanna lite i stan och chillade framför paradise hotel dannmark (Y) hahah kollade på fem avsnitt i rad. Den är mycket bättre än vad svenska va, kolla vetja! Sen närmare tolv på kvällen möte vi upp jossan som hade varit på dejt :D hihhi gulligt! Sen åkte jag och Jossan hem till mig och kolla på curling. DE VANN! :D:D hih men somna innan det var slut (Y)
Snart är det skolan igen, vad tycker vi om det, jo jag skulle vilja ha en vecka till. Vi ska börja ha servering i skolan nu och det är så jobbigt, man kan inte ha en dålig hår dag och man måste fixa sig lite extra, man kan inte ha som i kök, kock kläder och kock mössa, hur skönt?
Nej men nu ska vi fixa oss lite och dra oss mot stan!

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0