Bildregn!

Har ganska tråkigt och vet inte vad jag ska göra så här kommer lite bilder på mina fina vänner! :D



     
    


                                       
                  




Hahaha !

Ja det blev några bilder då då, men det gillar vi!
Senare idag ska jag, mamma och pappa åka till en resebyrå och få lite rådgivning på bra resor till när mamma fyller år i april. Jag hoppas verkligen att det blir en utlansresa för jag har ju bara varit utomlans en gång i mitt liv! Skulle sitta fint med en resa till egypten eller nått annat varmt land i april. Åhhh vd underbart med värme! Har ju ledsnat så in i helvete på denna kyla vi har nu! USCH! Nu får det verkligen räcka!
Surt att sverige åkte ut från hockeyn! Men matchen va inge bra, de bara loj spelade hela tiden tyckte jag. Synd också att min hulk Henrik lundqvist inte kunde hålla nollan :( Men bra är han fortfarande!

Puss & Kram skumbanan

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0