Yex box lingon öra!

Jo då, jag vet vad jag heter ;)
Klarade av att jobba och det gick fina fisken sörru, men gårdagen kunde inte ha gått saktare. När klockan blev 5 trodde jag det inte var sant, då trodde jag den var 7 men inte...

Det blev utgång efteråt, Jag och Hannah åkte in och tog några glas på red room och terrssen. MYSIGT!
Men fyfan för bussresan in, hela bussen stank spya!! Det var ingen spya nånstans men ändå stank det as äckligt! Värsta jag har vart med och det tror jag Hannah också tycker!

Det pinsamaste av allt var nog fan när vi satt på terrassen och kollar ut mot gatan nedanför. Då kommer det några medelålders kvinnor och en av dom var så jävla full, hon vingla runt över hela gatan typ. De stannar iaf utanför o´connors och så går de in. Då tänkte jag och Hannah att vakterna kan slänga ut ungdomar hur lätt som helst om de vinglar till lite, men henne lät de komma in. (?)
Efter några minuter kommer polisen och gissa vem de tar ut från puben om inte hon! hahah usch vad pinsamt! Så hon hamnade i fyllecell garanterat!
Inte skulle jag vilja va hennes barn iaf...uscha mig!

Idag blir det ÄNTLIGEN bio, nu är det spikat liksom. Så jag och Hanna ska kolla på Harry Potter idag! Mys mys. Som man har längtat!



PUSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0