Packelipack!

Varför är det så jobbigt att packa?
Det är verkligen skit drygt, man måste tänka flera gånger om så man inte glömmer nått.
Sen vet jag knappt vad jag ska packa, känns ju fel att ha snygga klänningar på sig när man är uppe i fjällen i en ungdoms stuga. Så blir väl midjekjol och linne eller nått. Kanske jeans också. Men det är ju bra när man har sååååå mkt kläder också, bara att välja och vraka liksom....

Idag iaf har jag bakat as GODA bullar! Jag skojar inte!
Har aldrig bakat så goda, kan kanske va att jag hade i lite madelmassa
när man rulla dom.
SMASKIGT!

Nu blir det att kolla på Bingolotto uppesittarkväll och sedan packa.
Kanske göra nått annat, det får man se!
Imorgon är det julafton och det ska bli spännande och se
vad man får i julklapp!
Man kommer alltid va som ett litet barn på julafton!

PUSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0