Ta hand om din slang, jour dygnet runt!

Idag var det sista dagen på praktiken och faan så skönt!
Det var jävligt kämpigt att gå ur sängen imorse så det resulterade i att jag tog en halvtimme senare buss, oups!
Fick sluta tidigare som vanligt och då möte jag upp Hanna för vi skulle fika. Hon ville käka för hon var hungrig och det ända som kom upp i huvudet var just café 018, satt vi gick dit. Kan ju bara inte slita mig från det stället (typ). haha!
Fick gratis fika också, så det var ju inte illa. Bra att vi gick dit ändå alltså ;D
Det var trevligt att prata med min vän, ventilera liksom.
Lycka till med operationen imorrn, och kom ihåg Last song på jullovet!
<3

Efter det möte jag upp mamma för att handla gran och sånt.
Åkte runt hela uppsala ungefär och alla kungsgranar kostar 600 kr (!!!!!)
Efter vi nästan hade gett upp åkte vi till bauhaus, där kostade alla granar 179kr...
kul att man inte åkte dit på en gång.
Men fin är den iaf, ska klä den typ nu.

Inte långt kvar till jul afton nu, och inte långt kvar till Hassela heller!
Herregud vad bra!! :D

Bjuder på den gammal bild som grädden på moset!


Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0