Knasdag

Jag har haft en bra dag, men inte mina familjemedlemmar! haha

Det börjar med att mamma inte tar i handbromsen när hon kliver ut bilen för att göra nått annat typ, satt bilen rullar ner från infarten ner i en snödriva. Våran infart är i en backe eller hur man säger. Mamma hade även försökt stoppa bilen med sig själv, så det första hon sa när jag ringde henne, var att hon nästan hade blivit påkörd, hahaha. Söt hon är! Pappa hade hört henne skrika till och istället för att kanske springa ut och hjälpa henne så stod han bara i fönstret och kolla. Hahah men lät så jäkla kul när mamma berätta. Tur att det är snö då, annars skulle den ha backat in i grannens staket! lite roligt så här i efterhand. Jag sov som en stock, tydligen hade sopgubben ringt på för att säga att han inte kom åt soptunnorna också.

Sen får inte brorsan igång sin bil och inte heller den andra, så han missa julbord på jobbet. Sen när vi ska till farfar så ska brorsans flickvän komma med sin bil, men hon får punka så hon måste byta bil. Så det tog ett tag att komma iväg och inte hade vi ätit nått heller, så fick stanna på donken innan.
Men som sagt för mig har det gått bra ;D
Det var mys hos Farfar, lite fika och så fick vi våra julklappar.

Ganska onödigt inlägg märker jag men men, haha!

PUSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0