Hassela imorgon!

Snart åker jag hem till Jossan för att sova där och tagga till,
sen imorrn åker vi och en hel bunt med ungdomar till Hassela för att bo i en stor stuga och festa, åka skidor och basta! Helt DUNDER kommer det att bli!
Vi har skämtat om att det kommer bli värsta fucky fucky festen! haha
Det kommer från en dokumentär vi fick se i skolan, när de var på kos.
Då hade de såna fester där. Men det är skämt osido, typ!

Och det finns en risk att jag har packat alldeles för mkt!
Har nästan mer saker nu än vad jag hade när jag åkte till Malta!
Bra där, ska bara vara borta 5 dagar (Y)

Vi hörs när jag kommer hem sen igen, får då är det nyår!
PUSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0