Fredag it is!

Äntligen fredag!
Både i onsdags och igår jobbade jag på skolan, gick ruskigt bra.
I onsdags serverade jag och Carro ett gäng på 22 pers, stammisar typ. Alla skulle få dricksen man får på sitt eget bord, och ja...hehehe. Vi fick samanlagt 706 kr!!! Så jag och carro fick 353kr var! Hur bra liksom?
Vi serverade julbord så det är ganska lätt, ta dryckes beställning och plocka disk. Kan säga att de här gänget beställde rätt många snapsar och starköl. Det gjorde att jag och carro hängde vid baren hela kvällen för att hämta deras dricka. Men skoj va det!

På torsdagen var jag, carro och även jossan inne i köket och fixa med julbordet. Vi såg till att allt fanns och la upp allt snyggt på fat. Kan säga att jag är PRO på skärmaskinen! Jag skar skinka, rostbiff och kalkon och det det blev fint som snus! Fiiiiiina tunna skivor! Aja shit vad coolt tänker ni! ;) haha
Även denna dag fick vi dricks, men lite mindre "bara" 60 kr. Lön för båda dagarna blir det också, jobbade från 14.00 - 21.30 första och 14.30-21-30 den andra dagen.
Sitter fint det i januari!

Nu ska jag baka lussebullar, ska bara kila till affären. Sen i helgen blir det julstök och städ( kanske samma) haha. Satt det blir en lugn helg för mig.

PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0