Asså shiiiiit!

jadu herregud!

Praktiken rullar på det gör den, men idag var han ni vet där igen. ( har ju haft tur att han bara jobbat kväll )
Och ja samma sak igen.
Jag sa att han skulle stoppa in bröd i mikron för han stod i vägen. Då sa han " vart ska jag stoppa in den? " Sen asgarva han...
Sen fråga han hur lång jag var och kom as nära mig mitt framför mig liksom för att mäta. Han ba jaa du är lite längre än mig. det visade sig att han var 2 cm kortare än mig.
Då iaf börja han prata om att killen ska vara längre ( och det tycker jag också) men att det kan ju ändras. Men han sa att det ska vara så för att ja...."nej nu fick jag snuskiga tankar". Herregud tänkte jag bara då.
Jag lessnade efter ett tag och typ lyssna inte på vad han sa och såg tjurig ut säkert, men skitsamma.
I slutet sa han också att han skulle adda mig på face när jag kanske kommer tillbaka för praktik senare i februari typ. Då tänkte jag direkt när han sa det "får se om jag ens accepterar idiot"

Haha ja ja, men praktiken går bra annars. har lärt mig en del och gör till och med beställningar själv.
Men nu när man har varit där ett tag vet man inte vad man ska äta på luncherna, jag har ju typ provat på allt. Eller det jag tycker är gott. hmmm jadu svårt det där ;)

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0