Söndag den 15 augusti

TACK Hannah hjärtegull till designen! Blev ju super fint och jag är galet nöjd! :D <3

Nu har jag kommit hem från Gräsö, det blev det till slut. Det var ju fint väder där så det var skönt. Vi gick in till Öre för att kolla på badortsdagarna, inget för mig kanske. Jag gick mest runt och tänkte, " tar vi en hel soldag åt att kolla på det här?"
Mamma ville bada sen när vi kom hem, runt halv 6, men då var inte jag lika pepp på det längre då pappa och mamma badade. Det var ju kallt ju, då badar inte jag. Hatar att frysa! hah

Nu håller jag på att städa och rensa ut mitt rum. Tycker jag har på tok för mkt saker i mitt rum så nu ska allt skit bort. Imorrn ska jag och mamma åka till Ikea och köpa en större säng åt mig så jag behöver utrymme! :D
Jag köper sängen själv faktiskt. Plånboken är inte tom om man säger så.

På tisdag blir det Grönan me underbara tjejer och kanske sova över på ett vandrarhem eller nått, sen på fredag börjar skolan igen. Knas att börja på en fredag dock.
Nästa vecka kanske det blir kryssning också, men får se om jag får med mig några!

Puss<3

Tack Hannii!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0