Only text!

Ja eftersom att min kamera är spårlöst borta och antagligen snodd av en pantad jävlel så kommer det bli bara text, inga bilder. Tack för den du!!!

Galaxykryssning:
Vi var ett härligt tjejgäng som åkte denna båt. Hade trott att det bara skulle va pansionärer men det var en del ungdomar trots allt. Det var en toppen kväll förutom att man inte såg Jossan och co så mkt, vilket va lite synd. Det slutade med att man träffade en massa stockholmare från olika delar av länet och det ena lädde till det andra. Gick och la oss 8 på morgonen ungefär. Klart man va påverkad också, jag menar gratis vin på buffen. Bara ta hur mkt man ville liksom. haha. Sämre mådde man dagen efter men vad gör det om hundra år!

Överraskningsfest:
Jag och 7 andra hade fixat en överrasknings fest åt Hanna och Cornelia i skyttorp. Efter en del bilåkning med bindel kom födelsebarnen till lokalen och de blev rejält överraskade. Vi möte upp dom med tårta och sång!
Förkrök och lite lekar blev det, sen droppade alla människor in. Kände knappt nån, men skitsamma ;) Dans och vimmel blev det och allt var nice. Senare på kvällen blev det lite kaos men sånt händer.
Det tråkiga var då att jag blev av med min kamera och Emma blev av med pengar, kamera och dricka. Jävla IDIOTER!
Städa dagen efter var inte lika nice dock, men fint blev det iaf.
Lagom trött och sliten var man också efter denna vecka! Nästa helg blir det en vit helg.

PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0