Illa, jag mår illa!

Nu är jag hemma igen efter en kryssning med Galaxy!!! :D
Det var dunder och super kul, men fan att man mår piss dagen efter. Varför frågar jag mig? det är kul att dricka och man tänker inte på morgon dagen, men sen när den är där, jaa då är man inte lika glad längre! Usch! Aja men livet går vidare och jag ba kööör!

bilder kommer senare!

Imorrn är det skola, men börjar inte förrns två. Men det sura är att vi ska prova studentmössor kl 12....bajs på det! kanske inte kommer prick 12 men får se. Slutar halv 6 iaf, galant så där på en fredag! right?
Nej nu ska jag typ sova, blev inte så bra sömn i natt när man gick och la sig kl 8 på morgonen...;)

PUSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0