Creative zone!

Imorrn ska jag klippa mig!!! Äntligen! Mitt hår har varit som en risbuske nu på sistonde, så nu ska jag göra en förändring! Ja kommer visa en bild sen hade jag tänkt. Mer säger jag inte, hihhi.

En sak som jag hatar i nuläget är att man inte får göra som man vill. Jag menar jag är ju 18 nu och då ska jag bestämma själv tycker man. Jag vill bara bo själv och göra vafan jag vill utan två jobbiga föräldrar som är på en 24/7!! De måste fatta att deras dotter inte är 3 år gammal längre utan att jag är 18, jag är fortfarande deras lila skrutt men hon börjar bli stor nu. Tyvärr asså!

Förmodligen blir det utgång i Gävle imorrn, men dels sätter min jävla förkylning som aldrig släpper till och sen vet jag att mor inte kommer bli så glad. Så hur gör jag?! bajs på det!

PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0