Crazy day!

Min förkylning tog över allt, GRATTIS! Ingen utgång för mig i kväll alltså...
Cpcp!

Klippte mig idag då. Det vart bra men annorlunda har inte vant mig vid det liksom. Ingen bild blire än det kommer väl senare. Man ser skillnad iaf ;)

Jag har ett litet bekymmer då då. Ska jag åka ut till Gräsö och husvagnen och umgås me far och mor, eller ska jag va hemma och ta hand om katterna och vara hemma själv. Man blir ju ganska fast när man är hemma för katterna, men ändå så fri liksom. Till Gräsö vill jag åka för då tar ju dom hand om mig eller hur man säger och jag tar det lugnt. Men där är man ju också fast liksom. Festa i helgen vill jag också göra, men det ser inte ut som att det kommer hända. Så vad gör jag!?
Får se imorrn helt enkelt hur det blir.

Just nu svettas jag ihäl så jag ska tvätta annsiktet i kallt vatten!

Ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0