Bra gjort!!

Nu ska jag berätta en sån rolig sak som ni aldrig har hört förr! Jag lovar...

Hmm hur ska jag börja..jag sitter i vårat datarum hemma och min bärbara står brevid den stora datan och så har jag laddar sladden i som går över rummet(på golvet) för att komma till den där jäkla väggkontakten. Jag bestämmer mig för att gå på toan eller nått och när jag precis är på väg ut så SNUBBLAR jag över sladd JÄVELN så datan far i golvet! PANG. Jag tänkte "SHiT DATAN!!" för jag såg att den stängdes av liksom. Sen när jag lyfter datan ser jag att sladden in i datan liksom är helt sne och jag tar ut den och försöker rätta till den liksom, det slutar med att jag håller piggen i handen och sladden i den andra så den är alltså AV! Hur ska jag kunna ladda datan nu, mitt batteri är alldeles för dött så man kan max ha fem minuter utan sladd. Fan va bra gjort Michaela! GULD MEDALJ! wooohooo
(tur att vi har en till data)

BAJS!

aja ska åka till telia eller nått och köpa ett nytt batteri. man kanske får en ny laddare då? hoppas det.

Idag har jag lekt med mina flickor hos Hanna i stan! :D det var najs, vi gotta i oss lite gosaker och prata lite.
Efter det åkte mamma och jag in till Ikea och köpte en säng till mig. Det blev en Sultan 120cm, den är inte hemma än dock, så den kommer på onsdag! Me like!


PUSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0