Bonde för en dag!

Idag vid halv 7 åkte jag till Hannahs jobb på hennes skola Jälla för att hjälpa till så gott jag kunde i ladugården. Vi mjölkade kossorna, det var maskiner men man mjölkar lite själv, sen skrapa vi bajs oh sprutade golven. Bajs kan vara rätt tungt asså, haha orkade knappt med!
Kollade på grisarna också, super söta små kultingar. När man kom hem sen luktade man inte så gott direkt.
Det blev lite strul så vi kom inte därifrån förrns 22.
Bondelivet kanske inte är så mkt för mig, men det var intressant helt klart! Var lite rädd för kossorna, de var ju större än vad jag trodde! haha.
Tack Hannah för att jag fick komma med, du klarade det där galant! riktig bondtjej! ;)

PUSS<3


Kommentarer
Postat av: Hannah

jag är ingen bondtjej.. men haha kul att du hängde med!

2010-08-13 @ 18:11:09
URL: http://hannahvickers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0