All alone biatch!

Är på sånt där, fan jävla idiot jävel, faaan vad du suger fucker, humör! haha. Känner verkligen för att käfta emot och ba, hahaha fan vad du suuuger! eller, VEM VARE!! hahaha, Helt knas jag vet, men så kan det va ibland! hahaha
(fan vad är det för tjej tänker ni)

Kameran är på laddning så bilder från båten kommer senare, inte för att de blev så många men några iaf.

Nu sitter jag ensam hemma och kollar på inspelade fångarna på fortet ;) Älskar det pogramet! Fan tur att inte fyran har ändrat på det, då skulle de ha fått stryk! Det äger!
Fan det är kul när man sitter och kollar på inspelat och sen mitt i reklamen kommer man på att man kan spola...hahah galet smart man känner sig då! (Y)

Idag var det mössprovning i skolan, shit redan! nästan man känner sig stressad!
Det gick iaf bra, men har inte beställt nått än, ska beställa senare hemma i lugn och ro med mammsen! japp japp.

Nej nu ska jag ha en filmkväll med mig själv och ba va go! sen ska jag lägga mig i sängen och kolla på paradis hotel danmark! Jag gillar starkt kan jag säga! :D

PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0