En vecka till valborg!

Ja jag har inte så mycket att säga egentligen, tänkte mest komma in och säga hej ungefär! haha
Nej men idag efter skolan gick jag lite på stan med Hanna och Simone. Köpte med mig en jeans jacka från hm och puder. Kanoners det! Just nu gör jag inte så mycket och kommer förmodligen inte göra på hela kvällen heller. Måste jobba lite på uppgifterna men...njaaaaa. Tveksamt om jag orkar asså! haha
Mamma påminde mig nyss att jag har lagt min ny sarrong eller hur man säger från egypten i blöt för jag tänkte tvätta den. Ja det gjorde jag typ för fyra dar sen! När jag skulle skölja ur den försvann typ allt glitter på den! :( Faan den som var så fin! Men det syns fortfarande men bara så jävla synd liksom! Man blir ju lite lack!
Ni som inte förstår när jag säger sarrong vad det är, så är det som en stor sjal som man kan knyta över bröstet om man har bikini på stranden. Svårt att förklara men skitsamma! hhah

Jag ska försöka bjuda på en bild också tänkte jag, men bara en för annars tar det för lång tid! ;D

Hurghada by night!


PUSS<3

less man blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0