April april

Nu är det exakt 1 vecka kvar till Egypten! Herregud vad skönt och jävligt välbehövligt det är! Kommer vara borta från skola i två veckor också! tummen upp för det!
Fick sluta tidigare idag från skolan, fick sluta 2 istället för kvart över 4! hur underbart?!  Det behövdes det med!
Idag är det första april, någon som har blivit lurad? hehe. Jag blev faktist det, iaf en kortis. Hanna sa att hon var magsjuk på sms och jag gick på det först (är ju skit skraj för magsjukan), men sen börja jag tänka till att hon hade gått i skolan och att det var första april! haaha sen försökte jossan lura mig också, men hon är inge bra på att ljuga så det gick jag inte på, hahah!
Ikväll händer det inte ett skit vad jag vet så det blir väl att sitta framför datan hela kvällen eller kolla på tv. haha kul liv! men imorrn blir det innebandy med Hanna! Skulle gå på bio med henne också men hon ska bort, buhu! Får hitta på nått annat.

Min kissemiss! hihi
Jävligt söt men otroligt falsk! så akta er! höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0