Två dagar!

Idag har jag varit i stan hela dagen, började med att klippa mig. Det blev bra tror jag, det ända dåliga var att hon sprutade i värmeskydd och nån annan sprey och sa att den skulle ta bort allt estatiskt men sen efter jag gick ut så var det super estatiskt och luggen blev fel. hhaha men tror det blir bättre när man fixar det själv. Hon som klipper mig är väldigt bra tycker jag och hon kan väldigt mycket, satt där har man blivit en stammis. Skulle knäppa kort också men det blev inge bra, haha. Så orkar inte visa hur det blev. Kanske imorrn.

Efter klippningen gjorde jag ett ärende på banken (kände mig väldigt vuxen så där på förmiddagen) sen kom pappa och hämtade upp mig och vi åkte och kollade present till mor min. Efter det växlade vi pengar till egypten och åt på kebab house. Fick sms också från telia och nu är min data hemma igen! Galet skönt, men så jävla synd att den är så himla seg! Det har jag inte saknat med den... Men skönt att kunna ligga i sängen och kolla på tv samtidigt! hihi latmask,hhehe ja!

Känner att jag börjar bli förkyld så här lagom till resan (Y) har haft lock i örat hela dagen, tung i huvudet och ont i halsen. Perfect tajming! Äsch skitsamma åker ju ändå såklart! bara två dagar kvar nu! Imorrn gäller det bara att packa och förbereda allt som måste göras. Känner mig stressad på nått sätt. hah

Bye<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0