Tomorrow is the big day!

Ja imorgon åker jag kl 06.00 hemifrån till arlanda, gå och lägga sig tidigt ikväll med andra ord! Jag kanske kommer ha lite plats kvar i resväskan så om man vill följa med så måste man vara minimalisk för att få plats, haha. Packandet går väl bra, men så svårt att veta vad man ska ha med sig! Kommer ju vara där en vecka och egentligen behöver man inte annat än bikini och nån klänning för stor del av resan kommer jag sola och bada. hehe. Nej men jag kommer säkert packa för mkt som jag brukar. Många bikini är med iaf!

Idag har Hannah sötnos vart här hemma hos mig, det var ett tag sen. Alltid lika trevligt att träffa den donnan! Hon är bra rolig hon och hennes skratt smittar av sig! Älskar dig!<3

Eftersom min data är så jävla seg nu förtiden så sitter jag och lyssnar på radion, vill ha tillbaka spotify! Men jag kan, men bara kan, ha fixat det nu. Tröck på lite saker och så och nu går det lite fortare iaf. ;D Är ju inte så data teknisk då då. Måste ringa fitt telia sen när jag kommer hem! Telia är sämst!

Nej nu ska jag tänka vad jag mer ska ha med mig och vad jag kan ha glömt och sen kanske, men bara kanske, städa akvariumet. Hahah stackars fiskar! Lider med er! Men tyvärr ni är inte lika rolig längre ;D


Vill bara till playan just nu och ligga och steka och försöka bli brun! Har ju lite svårt att bli så där jätte brun men det kommer nog synas att jag varit utomlans iaf! (Y)

Bye<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0