Ont i magen

Förstår inte i bland, man har tänkt på vad man ska skriva på bloggen lite innan, sen trycker man in blogg sidan. Då tycker jag att det är en sån himla tråkig sida så allt faller bort det man har tänkt att skriva. Det är vara vitt, grått och blått. Skit tråkigt ju. Så nu har jag inte så mkt att skriva så jag bjuder på några bilder!


Mina nya glajjor då då! Sen även hårbandet med en liten blomma!


Lite ego pics då då, men en bättre bild på hårbandet.


Min dans grupp dansade på en basket match, Det en kille som break dansar i mitten om ni inte ser.
Ska dansa samma dans på stora torget den 24-25 april! Inte breakdans då utan våran dans till låten: do you remember-jay sean!


När jag och tjejerna var på stan! <3
Hanna jag vet att du inte gillar bilden, men jag tycker du är jätte fin! så det så!

Schnygga brudar!

Måste visa den här bilden också! haha ja jag har ju inte berättat men jag var gravid för ett tag sen!
I en dag var jag det, min son föddes på natten! hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0