Jag har hål i brallan, du har hål i brallan!

Nu sitter jag hos Hanna panna! :D Hon har fått hål i brallan, hahahah! Jag har också hål men på knäna, men jag köpte dom så. hahahah! knas det kan bli då!
Nej men nu ska jag försöka vara allvarlig, hihi.
Idag åkte jag in vid halv fem till stan för att möta upp jossan i en kvart och lämna hennes höfsak som jag köpte till henne i Egypten. Vi snicksnacka lite och sen kom filip och de skulle hem till henne. Efter det gick jag in till stan för att möta Hanna då då. Vi snicksnackade lite också faktiskt( nu stava jag rätt hanna,hihi) och nu är vi hemma hos henne och i kväll så ska Hannah och Simone komma hit och så ska vi nog dra hem till en kille och hänga med några killar, de har träffat dom några gånger medans jag varit borta. Mkt som hänt denna vecka mer än normalt. Men det kan bli kul faktiskt. Nej nu ska vi sticka till konsum så ska hanna köpa schampoo! Det måste vi bara göra för hon har inte tvätta håret på tre dar, jag kan bli utsatt för bakterier och det kan smitta, så schampoo var det! höhöh

Cya<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har myror i brallan du har myror i brallan !

deeee veeet duuu oooommmmmmmm

2010-04-18 @ 13:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0