In my head

En jävligt bra låt för den delen! asså in my head med Jason derulo! Lyssna på den vetja!
Idag har det väl inte hänt så mycket och nu har jag skit tråkigt rent ut sagt! Finns verkligen inget att göra! Vill gå ut men vad finns det att göra där då? nej inget. brorsan fixar med min moppe men den är inte så intressant längre. Den ska jag sälja. Måste börja övningsköra istället.
Just nu känner jag mig så jävla nervös! Mycket som händer i veckan nu, min mage kommer ju bryta ihop! Kanske måste börja med yoga för att lugna ner mig, haha! Men nu är det iaf bara fyra dagar kvar till egypten! Shit är det så nära? nyss var det ju två veckor kvar! gaaaah! men jävla skönt det ska bli då! Kommer sakna alla här hemma dock!
Nej fy fan vad tråkigt jag har! sitter bara och kollar in i vägen typ. Här behövs det göras något!
bye<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0