Imorrn är det Valborg!

Ja imorrn är det den dagen alla "firar" genom att dricka en massa ;D hah Pratar ju om valborg såklart! Jag och några tjejor ska ha champangefrukost hemma hos Cornelia först på morgonen. Efter det (om det är fint väder) ska vi till uppsala och kolla forsränning. Där blir det att man kollar lite på forsränningen och sen letar upp en bra plats att ha lite picknick på. Efter det ska vi hem till Jannica och käka middag. Kommer bli galet kul och ser framemot hela dagen. Vi får se vad som händer på kvällen men nån fest eller så hittar man nog. Haha. Det negativa med det hela är att jag ska jobba dagen efter i 11 timmar....kul! Kommer inte kunna va avslappnad för fem öre. Men ska ha kul så länge jag kan iaf.

Hanna kommer förmodligen till mig ikväll och ska sova över, men gumman stackarn är så stressad! Chilla ner lite! haha. Hon ringde mig nyss och lät hur stressad som helst, jag blev ju fan stressad själv då nästan ju! haha. Men hon tror hon kommer iaf och det hoppas jag på att hon gör :D

Nu ska jag nog ut med Hannah och dra en drive med våra coola motorcyklar, ja det är sant. Vi har skaffat hojar! wooohooo! Nej men okej då...moppar...hehhe

puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0